Vacanță de coșmar, într-o destinație exotică favorită pentru români: ”Mi-a căzut inima în stomac!”

Duminica, 26 Februarie 2023, ora 08:29
7851 citiri
Imagine din Bali

Un turist australian și-a relatat experiența traumatizantă pe care a avut-o la un restaurant din Bali, Indonezia, una dintre stațiunile exotice favorite ale românilor, unde a plătit pentru o sticlă de vin mai mult decât pe întreaga vacanță.

Conform presei internaționale, turistul respectiv a precizat că a vizitat pentru a treia oară insula de vacanță din Indonezia și și-a ales un restaurant de lux pentru a sărbători o zi de naștere a unui apropiat.

Cu această ocazie, după ce a analizat meniul, a comandat o sticlă de vin, crezând că aceasta costă 1700 de rupii indoneziene, adică aproximativ 170 de dolari australieni (puțin peste 100 de euro).

„De obicei, nu bem vin când suntem în Bali, din cauza prețurilor mari la băuturi, dar de data aceasta am decis că voi comanda o sticlă de vin, având în vedere ocazia”, se precizează în mesajul care a devenit viral pe Facebook.

”Sunteți sigur, domnule?”, a fost reacția chelnerului, la care turistul a dat asigurări că totul e ok.

”La un moment dat, bucătarul a ieșit să se prezinte, ceea ce mi s-a părut ciudat la acea vreme, dar am presupus că este un restaurant drăguț și nu m-am mai gândit la asta.

A sosit nota, am plătit și am plecat.

A doua zi dimineața m-am conectat la internet banking și am observat o taxă de 2.050 dolari australieni de la Fire at the W! Mi-a căzut inima în stomac și am avut un mini-atac de panică. După ce am scotocit prin lucrurile mele, am găsit chitanța și vinul era aproape de 1.700 de dolari australieni!

Acea masă a costat de fapt mai mult decât întreaga vacanță”, a completat turistul păgubit.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Vot interzis la locale pentru unii alegători cu domiciliul în străinătate. Decizia aparține Biroului Electoral Central
Alegătorii cu domiciliul în străinătate, care şi-au stabilit reşedinţa în ţară, începând cu data de 11 aprilie 2024, nu vor putea vota la alegerile pentru autorităţile administraţiei...
AUR se plânge că George Simion nu are acces la comisia de control a SRI. "PNL-PSD continuă acapararea statului român"
Deputata AUR Gianina Şerban acuză că, de patru luni, Birourile permanente reunite al Camerei şi Senatului refuză, fără nicio justificare, să numească un membru al partidului în comisia...