Exclusiv: Remes a impus cenzura in TVR (AUDIO)

Joi, 11 Octombrie 2007, ora 18:06 7746 citiri

Decizia lui Alexandru Sassu, de cenzurare a Jurnalului TVR de joi, de la ora 19,00, cand urma sa fie difuzat episodul doi din flagrantul spagii pentru Decebal Traian Remes, a fost determinata, practic, de scrisoarea trimisa sefului TVR de catre ministrul demisionar al Agriculturii, sustine Rodica Culcer, intr-o declaratie acordata in exclusivitate Ziare.com.

Seful Departamentului de Stiri al TVR, Rodica Culcer, mai spune ca nu-si va da demisia din functie: "De ce sa-mi dau demisia? Astept cu gratie sa ma dea ei afara!".

- Rodica Culcer: Imi cer scuze de la telespectatori ca nu am dat imaginile promise (VIDEO)

- TVR, tap ispasitor in scandalul Remes

- Basescu: Sunt suspectul de serviciu (VIDEO)

- PSD cere o ancheta a CSM

- Parlamentul si CSM ancheteaza difuzarea filmului mitei la TVR

Intrebata despre presiunile politice la care este supusa pentru a nu difuza a doua parte a documentului video, Rodica Culcer ne-a spus ca exista un comunicat al domnului Remes, semnat de avocatul sau, care i-a fost transmis de la Cabinetul presedintelui TVR, in care se spune astfel:

"In considerarea responsabilitatilor pe care functia le confera, va solicit respectuos sa luati masurile ce considerati ca se impun, pentru ca pe viitor prespusele mele fapte sa nu faca obiectul unor anchete vatamatoare, in cadrul unor emisiuni facute de institutia pe care, cu onor, o conduceti".

"Domnul Remes, care semneaza scrisoarea adresata presedintelui Alexandru Sassu, sustine ca acest demers este profund ilegal si vatamator. Acelasi punct de vedere apare si in comunicatul domnului Sassu", arata seful Departamentului de Stiri al TVR.

"Pe mine nu m-a sunat nimeni si asupra mea nu a facut nimeni presiuni politice. Eu nu stiu cine pe cine a sunat, dar ma surprinde faptul ca, daca ieri mi s-a spus ca oricine ar fi avut imaginile le-ar fi dat, acum aflu ca trebuia sa nu le dam", ne-a declarat doamna Culcer.

Unde minte Sassu?

Miercuri noapte, presedintele-director general al TVR, Alexandru Sassu, afirma, pentru Antena 3, ca nu l-a informat nimeni cu privire la imaginile pe care televiziunea pe care o conduce urma sa le difuzeze. "Am aflat ca imaginile apar in jurnal de pe agentiile de presa, cu cateva minute inaintea stirilor", a afirmat Sassu. El a dat asigurari ca va verifica daca s-a incalcat legea, admitand insa ca "exista o problema morala, si anume implicarea intr-o batalie politica".

Pe de alta parte insa, doamna Culcer ne-a declarat ca Alexandru Sassu a aflat despre imaginile care vor fi difuzate "cu doua minute inainte de jurnal, cand m-a sunat sa-mi spuna sa avem comentarii impartiale, pentru ca, daca ai astfel de imagini, trebuie sa le dai". (Florin Budescu)

Asculta interviul cu Rodica Culcer:

Ne puteți urmări și pe  pagina noastră de Facebook   sau pe   Google News