Trei posturi TV au primit amenzi uriase pentru ca au difuzat vocea Alexandrei din apelurile la 112

Vineri, 27 Septembrie 2019, ora 10:04 7689 citiri
Foto: Arhiva Ziare.com

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a amendat, joi, cu cate 35.000 de lei posturile Digi 24, Realitatea TV si Romania TV pentru modul in care au difuzat apelurile telefonice ale Alexandrei Macesanu la 112.

"Consiliul National al Audiovizualului a analizat rapoartele de monitorizare intocmite de directia de specialitate ca urmare a sesizarilor primite pentru modul in care au fost difuzate convorbirile telefonice avute de Alexandra Macesanu la numarul 112.

Au fost monitorizate emisiuni informative si de dezbateri din zilele de 30 si 31.07.2019 transmise de posturile Antena 1, Antena 3, B1 TV, Digi 24, Kanal D, National TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, Romania TV si TVR 1.

Constatand incalcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, Consiliul a decis sa sanctioneze cu cate o amenda de 35.000 de lei posturile Digi 24, Realitatea TV si Romania TV care au difuzat inregistrarile cu vocea Alexandrei", informeaza un comunicat remis de CNA.

Institutia invoca reglementarea potrivit careia "difuzarea in serviciile de televiziune si de radiodifuziune a programelor care pot afecta dezvoltarea fizica, mentala sau morala a minorilor se poate face numai daca, prin alegerea intervalului orar de difuzare, prin codare sau ca efect al altor sisteme de acces conditionat, se asigura faptul ca minorii din zona de transmisie, in situatii normale, nu pot auzi sau vedea emisiunile respective".

Crimele de la Caracal: Alexandru Cumpanasu a publicat convorbirile Alexandrei cu cei de la 112

Ne puteți urmări și pe  pagina noastră de Facebook   sau pe   Google News