Presa germana: OTV - o hazna, PPDD - canal colector pentru sustinatorii PRM

Luni, 02 Aprilie 2012, ora 09:01 5870 citiri
Foto: Tageszeitung

Sanctiunea aplicata de CNA postului de televiziune OTV este cea mai dura pedeapsa aplicata de aceasta insitutie in istoria sa, iar postul de televiziune nu este altceva decat "haznaua sustinatorilor unui partid de extrema-dreapta", scrie presa germana, intr-un articol ce analizeaza situatia postului lui Dan Diaconescu.

"CNA interzice un post privat din cauza propagandei politice. Postul tv este considerat haznaua sustinatorilor unui partid de extrema-dreapta. Decizia a fost luata din cauza propagandei politice permanente si unilaterale. OTV mai are dreptul sa emita doar pana la 28 septembrie, desi licenta ii expira abia la 1 aprilie 2013", scriu jurnalistii de la Tageszeitung.

Atunci cand descriu postul de televiziune, jurnalistii germani afirma ca "OTV, un post tv extrem de tabloidizat, face reclama permanenta unui singur partid, creat de patronul, redactorul-sef si moderatorul-vedeta al postului, Dan Diaconescu, sub numele de Partidul Poporului Dan Diaconescu (PPDD).

OTV a intrat in insolventa, la cererea Mamitzu Production

In sondaje, PPDD se situeaza la 11%. In iunie vor avea loc alegeri locale in Romania, in timp ce in noiembrie se vor organiza alegeri parlamentare. Nababul Dan Diaconescu nu este membru al partidului, insa vrea sa candideze din partea PPDD la functia de presedinte in cadrul alegerilor prezidentiale programate in 2014", mai scriu jurnalistii.

Cotidianul german prezinta si promisiunile electorale ale lui Dan Diaconescu, subliniind-o pe cea conform careia fiecare roman care isi va deschide o firma va primi 20.000 de euro.

"Partidul lui Diaconescu este considerat, printre altele, drept un posibil canal colector pentru sustinatorii de pana acum ai partidului de extrema-dreapta Romania Mare, aflat in deriva", conchid jurnalistii germani.

M.M.

Ne puteți urmări și pe  pagina noastră de Facebook   sau pe   Google News