Australia a raportat primul deces cauzat de cheaguri sangvine, asociat ''cel mai probabil'' cu vaccinul AstraZeneca

Vineri, 16 Aprilie 2021, ora 16:49
Autor: Alina Toma
Australia a raportat primul deces cauzat de cheaguri sangvine, asociat ''cel mai probabil'' cu vaccinul AstraZeneca
Moartea femeii are cel mai probabil legatura cu vaccinul Astazeneca FOTO: pixabay.com

Australia a raportat vineri, 16 aprilie, primul deces in urma formarii de cheaguri de sange si care are "cel mai probabil" o legatura cu vaccinul dezvoltat de compania AstraZeneca impotriva maladiei COVID-19, informeaza Reuters.

Grupul de investigare a sigurantei vaccinurilor (VSIG) din Australia, care a avut o intalnire vineri seara, a concluzionat ca decesul unei femei de 48 de ani din statul New South Wales a avut probabil legatura cu vaccinarea.

Probabilitatea aparitiei cheagurilor de sange dupa vaccinarea cu AstraZeneca: "Sa castigi la loto cu 450 de bilete, sau sa ghicesti ultimele 5 cifre ale unui numar de telefon"

"In absenta unei cauze alternative pentru sindromul clinic, VSIG a estimat ca o legatura de cauzalitate cu vaccinarea ar trebui asumata in acest stadiu", a comunicat Administratia pentru produse terapeutice (TGA) intr-un comunicat de presa.

Acesta a fost cel de-al treilea caz rar de cheaguri sangvine legate de vaccinurile anti-COVID-19 in Australia, ceilalti doi pacienti recuperandu-se bine, a adaugat TGA. Femeia de 48 de ani a murit la patru zile dupa ce a primit vaccinul.

A lesinat in conferinta de presa, chiar cand anunta ca Danemarca suspenda administrarea vaccinului AstraZeneca VIDEO

Potrivit TGA, cazul femeii decedate a fost complicat de afectiuni medicale preexistente, inclusiv diabet, precum si de unele caracteristici atipice.

 Articol citit de 1587 ori

    Citeste si:
    Comentarii