Betie ca-n Marea Mahmureala: A baut cu prietenii si s-a trezit in alta tara

Joi, 21 Noiembrie 2013, ora 11:16
4222 citiri
Foto: Twitter

Multi dintre noi au facut lucruri stupide dupa cateva pahare, insa un tanar din Marea Britanie care iesise la o bauta cu prietenii s-a trezit a doua zi in alta tara.

Luke Harding, in varsta de 19 ani, a baut mai multe pahare de bauturi alcoolice in barul Tokyo Project din Oldham, alaturi de cativa amici, relateaza The Mirror.

Dupa ce s-a urcat intr-un taxi, ametit de aburii alcoolului, s-a gandit ca ar fi o idee buna sa viziteze Turnul Eiffel. Avea pasaportul in buzunar, deoarece il folosea pentru a demonstra ca are varsta la care ii este permis sa consume alcool, asa ca i-a spus taximetristului sa il duca la aeroportul din Manchester, unde s-a urcat in primul avion catre Franta.

Un medic rus nu s-a mai trezit din betie de 30 de ani

Urmatorul lucru pe care si-l aminteste este ca s-a trezit intr-o toaleta din Aeroportul Charles de Gaulle, la sute de kilometri departare de locul in care iesise sa bea. La scurt timp, Luke a postat pe Twitter o fotografie facuta langa Turnul Eiffel, alaturi de un mesaj in care povesteste haioasa intamplare.

"Din nu stiu ce motiv am decis ca nu vreau sa merg acasa, ci sa mai stau in oras. Ma uitam la o aplicatie pe telefon cand am vazul mesajul 'Zboruri ieftine catre Paris'. M-am gandit atunci ca cel mai bun lucru pe care il pot face este sa rezerv un zbor si sa vizitez Turnul Eiffel.

Mi s-a parut o idee buna in acel moment, iar urmatorul lucru pe care mi-l amintesc este ca ma aflam intr-o toaleta din Aeroportul Charles de Gaulle gandindu-ma ce naiba tocmai am facut (...) Am apucat sa vad Turnul Eiffel, dar nu am urcat pentru ca era o coada foarte mare. Am mers intr-o cafenea, unde am mancat un croissant si am baut o cafea", a postat Luke pe reteaua de socializare.

Boloş, despre taxa pe boală: "Cel care stă în concediu medical primeşte mai mulţi bani decât atunci când este la serviciu"
Ministrul de Finanţe Marcel Boloş a explicat, joi, 28 martie, că numărul mare de concedii medicale nu asigură sustenabilitatea bugetului asigurărilor sociale. Declarația vine în...
Membru USR, agresat când strângea semnături, în București: ”Au rupt câteva liste, noi vom strânge şi mai multe”
USR anunţă că, miercuri, un membru USR a fost agresat în timp ce strângea semnături în zona Lujerului din Sectorul 6, Bucureşti. ”Ieri, un membru USR a fost agresat în timp ce...
#betie Oldham Paris, #tanar baut Paris, #tanar britanic Paris, #tanar betie Franta , #stiri funny