Ziare.com
Actual Politic Business Sport Life 
< Inapoi la stire
A   A   A
Isarescu acuza un atac jalnic asupra BNR: S-a sarit la gatul nostru. Aceasta propaganda de doi bani nu mai merge
Luni, 11 Februarie 2019, ora 13:33
Mugur Isarescu a prezentat, luni, noul raport trimestrial asupra inflatiei, ocazie cu care a raspuns atacurilor lansate in ultima perioada, la adresa BNR, de consilierul economic al premierului,...
11.02.2019, 19:52 -Gatineau :Punctul pe i
,,Imi cer scuze pentru stilul mai dur in care am vorbit azi, dar nu mai putem discuta in termeni tehnici, pentru ca nu se inteleg."
Respect domnule Isarescu.
12.02.2019, 04:26 -nfkg :ya zii amice de pe langa ottawa
"Imi cer scuze pentru stilul mai dur in care am vorbit azi, dar nu mai putem discuta in termeni tehnici, pentru ca nu se inteleg"
Bine, intelegem ca nu ne pricepem dar arata-ne unde ai postat. Ca sa vedem daca scuzele iti vor fi acceptate sau nu.
11.02.2019, 18:47 -JackMalletFlute :daca Romania ar cobori la nivelul lui valcov, roborul ar fi zidit in
pereti sa nu-l gaseasca dna-ul si tezaurul bnr ar fi ingropat in cimitir - noaptea ca hotii - nu stiu ce legitimitate mai poate avea un stat care ar ajunge la acest nivel de foarte joasa extractie - suntem un stat civilizat sau o tzara de salbatici?
11.02.2019, 17:11 -Moreten :...
Misiunea principala a oricarei Banci Nationale a unei tari este de a mentine inflataia sub control, de obicei intre 1%-3% (o inflatie mai mica de 1 % este de nedorit deoarece poate aluneca intr-o spirala de depresie economica, firmele neavand venituri suficiente pentru acoperirea cheltuielilor, cauzand somaj foarte mare, care intr-un cerc vicios impinge preturile si mai mult in jos ... O inflatie mare poate aluneca spre hyperinflatie, foarte comuna in europa de est dupa 89, Iugoslavia, Russsia etc cand toata lumea cumpara orice doar sa scape de bani ... de obicei ancorat intr-o moneda stabila cum erau marca germana sau USD .. cu efecte )

Dobanda de referinta (ROBOR in Romania) este calculata dupa inflatie ... inflatia fiind calculata dupa formule economice complexe avand in vedere un cos de consum mediu, de la alimente de baza la gaze imbracaminte, servicii si costuri medicale etc pentru un cosum mediu. A incerca sa influentezi dobanda, este sinonim cu a arunca pe geam toata teoria economica capitalista si a te intoarce la o economie planificata, controlata centralizat (vezi modelul chinezesc) ... Din pacate Isarescu intelege ca orice tampenie scoasa de guvernanti are influenta asupra imaginii Romaniei (si automat asupra imaginii politicilor economice) cu consecinte grave pe pietele de capital unde Romania este activa prin angajarea de credite externe ... (in alte cuvinte cu cat esti perceput mai neprofesionist/neserios/incapabil etc cu atat riskul de tara creste, implicand o dobanda de imprumut de pe pietele de capital mai mare ... Grecia a fost odata la 20% ... Romania e pe la 5% acum ...)

Sunt de acord totusi ca super economistii Bancii National ar trebuis sa comunice mai bine cu mass media si omul de rand ...
11.02.2019, 18:51 -Terminator2014 :Excelenta explicatia
Si de acord ca ar tebui explicat mai bine, dar cu "zgomotele" pe care le fac d'alde valcov pe la latrine si dracnea prin amendamente la propriu buget, ce sa inteleaga romanul chair daca i se explica? Vede un salariu de 57,000 lei la un ministu si crede ca asa trebuie, cand ala isi cumuleaza tot si mai are si pensie speciala in timp ce...lucreaza.
Realitatea este ca ne lasam dusi de nas de 30 de ani de niste insi abjecti, pusi pe capatuiala, care fac tot ce pot spre a-si creea o lume perfecta doar pentu ei.
Daca am avea un dram de luciditate, ne-am comporta altfel, dar...
Sper sa nu isi fi intors Dumnezeu fata de la tara asta frumoasa si, printr-o minune, sa ne scape de toti astia, indiferent din ce partid vin. E nevoie de un "potop", asta e clar.
11.02.2019, 15:58 -crainou :Desigur. Toata lumea e vinovata ca treburile merg
atat de rauin Romania. BNR-ul e vinovat, Presedintele e vinovat, EU e vinovat, diaspora, Soros, americanii, etc...
In ochii guvernului dancila si in ochii psd-alde-udmr toata lumea e vinovata in afara de ei. Chiar si poporul roman este vinovat si poate fi considerat ca nu ar fi destul de patriot, iar asta numai pentru faptul ca nu zic si nu fac toti ceea ce vrea guvernul de destepti al lui dancila condus din umbra de marele patriot dragnea impreuna cu marii patrioti toader, iordache, radulescu, teodorovici, valcov si tariceanu carora poate ar trebui sa le facem niste statui.
11.02.2019, 15:23 -diad_CH :Nu lasati mafiotii penali sa fure tot ce a mai ramas in tara
Ramaneti pe pozitie si transparent, asa nu vor putea sa ingenuncheze BNR oricat si-ar dori!
11.02.2019, 17:02 -marin123 :diad-CH, nimeni nu mai poate opri pe aceasta mafie PSD-ALDE!
A reusit sa subordoneze Justitia si Jandarmeria, SRI, pe care l-a lasat fara fonduri financiare.A lasat pe Presedintele tarii fara principalele atributii, iar acum se lupta si cu Banca Nationala caruia doreste sa o lase fara lingourile de aur. Shalom
11.02.2019, 15:23 -Gurgui017 :EU imi pun doar o singura intrebare: de ce la noi functia asta de
guvernator al bancii nationale este pe viata, iara in occident inclusiv in US este limitata la cateva mandate...
In rest, viata lunga paharnicului Isarescu, ce a reusit sa-si adjudece viile Daganestiului ce au fost facute de comunisti pe dealurile altadata sterpe !
11.02.2019, 16:06 -Munteanu7 :Nu este limitata deloc in State
poti sa propui si sa ai acelasi Chair of the Federal Reserve fara nici o limita.
11.02.2019, 14:10 -MosGerila :Ce se poate face cu valcavou asta?!?!? Dle. Isarescu, s-ar putea
face ceva simplu. Justitia ar putea sa se pronunte definitiv si sa-l bage la parnaie pentru 8 ani si jumatate, in regim de urgenta :)))
Dar Justitia lui dracnea nu este atat de grabita.
Mai raman Justitia Divina si Justitia Populara :)))
Daca se ajunge la justitia populara, atunci valcavou isi ocupa un loc de veci in istoria guvernului de paie :)))
11.02.2019, 15:55 -oranghutan :Dom'ne, mie mi se pare că duomnu vâlcov
are mare direptate pune BNR pe lista dujmanilor boborului. Si că vrea să-l aresteze pe ROBOR si să-l condamne măcar la cati ani are el de iegzecutat
11.02.2019, 14:04 -florescujohn :Adam family
Va mai adugeti aminte de copilul timpit din acest serial. Arata identic cu Valcov. Singura lui calitate e ca face parte din gasca de infractori. Cind pleaca la puscarie sa ne lase in pace. Pesemne ca ii asteapta pe Dragnea, Tariceanu etc. ca sa fac un guvern in "exil" (Rahova).
11.02.2019, 13:54 -obiectiv :vin vremuri grele
iar PSD pregateste ''scuzele'' de prezentat. Printre motivele crizei nu se va regasi modul iresponsabil si banditesc in care conduc tara, ci...Bnr, UE, opozitia, America, Dumnezeu, extraterestii etc.Realitatea este ca niste infractori conduc Romania si situatia nu se va schimba atata timp cat romanii nu vor iesi la vot, sa scapam o data de acesti neo comunisti mafioti infractori.
11.02.2019, 19:07 -v_sile :Da, asta incearca PSD-ul sa faca. Sa gaseasca tapi ispasitori
De ce sunt la noi dobanzile asa mari, ma intreaba cineva mai sus?

Cel mai simplu e sa aplici linia Dragnea/Valcov si gasesti o conspiratie internationala impotriva bietilor romani, din care fac parte BNR, Isarescu, bancile, UE, corporatiile si asa mai departe.

Adevarul e mult mai simplu si mai brutal: guvernarea e mizerabila si platim cu totii.

Arunci ca disperatul cu banii in consum, mult peste ce produce economia? Bingi! Ai inflatie si deficit de cont curent (importuri mult peste exporturi, ceea ce duce la devalorizarea monedei). La jumatatea lui 2018 situatia arata asa la rata inflatiei: Romania - 5,4%, Estonia - 3%, Ungaria - 2,8%, Bulgaria - 2,6% si asa mai departe. Intelege oricine ca nu poti da bani cu imprumut sub rata inflatiei.

Si, doi: pentru ca echilibrele economice sunt facute cam praf si nu mai inspiram incredere. Deficitul public e pana la cer (Bulgaria are excedent, daca cineva crede ca asta e regula, sa ai deficit mereu de 3% din PIB), deficitul de cont curent, la fel (importam lunar cu 1 miliard de euro mai mult decat exportam), sistem fiscal e la pamant, se schimba peste noapte, apar taxe majore pe 29 decembrie, Investitiile publice sunt inexistente, si asa mai departe. Romania se imprumuta ca tara cu dobanzi duble fata de Ungaria, Polonia sau Bulgaria, si nu pentru ca e o conspiratia internationala impotriva noastra, ci pentru ca am devenit o tara impredictibila. Nu stii ce te asteapta maine, supra-taxa pusa pe 29 decembrie 2018 prin OUG a aratat asta din plin.

Nu ne mai putem ascunde, oricat incearca Dragnea, Vlacov si compania. O guvernare proasta din punct de vedere economic se plateste. Platim toti. Prin inflatie, prin crestere dobanzilor, prin devalorizarea monedei, prin calitatea scazuta a vietii data de lipsa de infrastructura de care avem nevoie cumplit (autostrazi, centuri ocolitoare, metrou, spitale, etc)
11.02.2019, 12:54 -Cucucorapshan :In toate tarile bancile au devenit stat in stat! Cu de la sine
...putere! Singurul lor interes e PROFITUL!
Daca in trecut bancile erau mai rezervate in a stabili dobanzile acum e JAF la drumul mare! Totul pentru a construi sediile cele mai impunatoare si de a manevra cei mai multi bani!
Isarescu a zis ceva de ce in Romania este diferenta cea mai mare din Europa(7 la 1) intre dobanda la credit si cea la depozit?

BNR sa faca interesul romanilor nu Opozitie!
11.02.2019, 14:26 -MosGerila :Este bine de stiut ca curucunspan (Marin666) este SINGURUL
roman care are cont la Banca Nationala a Romaniei :))))))))))))))))
Iar BNR nu vrea sa tina cu el :)))))))))))))))))))))))))

#Rezist BNR :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
12.02.2019, 09:12 -DUTTY :Mosule TU nu ai cum sa gresesti cind scrii pe
Ziare.com pentru ca TU ca un troll istet ce esti(cu mai multe nick-name:Mos Craciun,Constant etc),scrii dupa dictare sau ce ti se dicteaza asa ca nu te screme ca nu esti TU ala perfect!!!!
11.02.2019, 13:50 -movici :BNR sa faca interesul ®️®️omanilor😂😂😂nu a Opozitiei!!
Si opozitia din ce natie e format a cu curunspan?
Tu scri dar nu gandesti nici cat cu curunspan😂
Comentariu inadecvat
11.02.2019, 14:39 -DUTTY :Moskovici sa inveti sa scrii corect romaneste!!!
"Tu scri" niet corect!!!!
Tu scrii ii corect!!!
11.02.2019, 14:21 -v_sile :Traducerea e cam asa
BNR sa faca interesul romanilor (adica alor nostri, ca doar PSD-istii sunt romani). Restul sunt straini de neam, nepatrioti, opozitie.

Mai concret: BNR sa lase gura si sa lase tiparnita pe mana partidului. Trebuie sa le dam oamenilor salarii marite si asta e singura cale, direct din imprimanta.

Nu mai conteaza ca inflatia o sa ia razna dupa aia si o sa urmeze o saracire masiva a populatiei privind puterea reala de cumparare. Nu mai conteaza ca ne-am muncit crunt 25 de ani sa ajungem la o inflatie normala, in jur de 2%. Nu mai conteaza nimic. PSD se tine de promisiune: a primis oamenilor salarii mai mari cu 20%? Le da oamenilor hartiile alea, sa se spele cu ele pe cap. Isarila, da oamenilor banii, ca e doar un simplu Print.
11.02.2019, 13:24 -v_sile :Auzi, tu realizezi ca BNR nu e totusi o banca?
Maine, poimane, te prezinti acolo cu buletinul, ca sa iei un credit de consum.

Mesajul dumitale (bag mana in foc ca nu e sincer, ca e mult prea ***) arata linia pe care merge PSD-ul: ura fata de dusman. Daca treburile nu merg bine, nu putem spune ca guvernam noi prost. De vina e dujmanul (toate guvernarile populiste si autocrate au facut asta)

Acum a ajuns randul bancilor. Auzi,ce nenorocire, vor doar profitul. Veste oribila: orice entitate economica din lumea asta vrea profit, nu vorbim de maica Tereza.

Guvernul a gasit o tinta facila, cu bancile. Pentru cei cat de cat mai cu capul la ei, sa gandeasca cum arata o societate fara sistem bancar. Va spun eu, e moarta demult

Guvernul poate face multe lucruri bune privind reglementarea si pastrarea concurentei reale. Guvernul actual nu face asta, el doar arunca ura fata de dujman. Cu vagonul, prin oamenii politici din prim plan si prim media aservita. Au fost pe lista Soros, multinationalele, bancile, strainii, UE si asa mai departe.

O sa platim cu totii pretul la final, daca nu ne trezim. Nu se poate trai asa. Nu ne putem dezvolta asa, nu ne putem tine copii in tara asa.
11.02.2019, 15:32 -simandrei :...tovarase cu spanul...
...motivul foarte simplu si usor de inteles pt care in Romania este diferenta asta mare este dat de faptul ca in aceasta tara exista foarte PUTINI deponenti in timp ce sunt foarte MULTI care vor imprumuturi. se cheama cerere si oferta. intrebarea la care trebuie sa iti raspunzi tu este asadar : cum facem ca romanul sa economiseasca mai mult ??? ia hai...baga o valcoava si explica !!!
11.02.2019, 14:08 -Cucucorapshan :Credeam ca raspunzi la raportul 7 la 1 cand in
...toate tarile din Europa e pana in 5 la 1!
Aia intereseaza, nu baliverne cu dujmanu..
11.02.2019, 12:40 -doru0506 :nu sint asa de optimist ca d-.nul Isarescu....
...si cred ca multi romani simt asta....atacul politic inexplicabil al politicienilor Psd asupra Bnr va face si mai mult rau economiei...de ce este vinovat Isarescu ca bancherii privati au reactionat la Oug114?!!!!....si de unde ideea ca daca echivalentul robor-ului a scazut in Cehia la deflatie ,trebuia sa scada si in Romania la deflatie?!!...de exemplu daca guvernul ceh NU s-a imprumutat in draci ca sa acopere cheltuieli bugetare-cont curent in perioada de deflatie,tara avind o alta structura economico-financiara,poate rezulta logic 'este deflatie scade 'cehborul''....Sistemul firav economic romanesc a fost lovit-perturbat puternic de cresteri salariale medii mari in 2017,cresterea continua a salariului minim,scaderea impozitului unic la 10%,si lovitura de maciuca trecerea Cass si Cas la angajat[pentru raportari false ca au crescut veniturile romanilor pentru trecere la zona euro]....
11.02.2019, 12:12 -MosGerila :Programul de guvernare prevedea inca de la inceput epargerea Bancii
Nationale. Nu este de mirare ca valcavou cere acum cu insistenta lingourile :)
Stiu ei ce trebuie sa faca cu rezerva de aur a Romaniei!

Parlamentari, aveti o sansa unica de a RESPINGE acest buget mafiot si de a cere DEMISIA guvernului de paie al lui Dracnea. Nu va este insuportabila ideea ca un singur om decide pentru puterea legislativa, peste puterea executiva si mai mult decat partial peste puterea judiciara? Nu vi se pare ca trebuie sa-i taiati unghiile mai scurt?
1 / 2 Inainte>> 
Versiuni: mobil  /  Web
Contact  |  Ajutor
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor